26 april 2017

Lintjes regen

Vandaag 26 april zijn er weer lintjes uitgereikt. Zo ook naar dhr. A Zomer , voor al zijn vrijwilligerswerk voor de PKN kerk , HZVV en het CDA . waar hij in het bestuur heeft gezeten en heel veel hand en spandiensten voor het CDA heeft gedaan.

Wethouder Jan Steenbergen heeft de Koninklijke onderscheiding opgespeld en benadrukte dat de vrijwilligers onmisbaar zijn in onze samenleving en dat Dhr. Zomer zeer terecht  een onderscheiding heeft gekregen.

Bert Otten kreeg vanmiddag een lintje van Burgemeester K. Loohuis. In de raadzaal waar familie, politieke vrienden en raadsleden, wethouders  etc.  bij elkaar gekomen waren, kwam een zeer verbaasde Bert Otten, om de lovende woorden en de Koninklijke onderscheiding van de Burgemeester te ontvangen voor zijn meer dan twaalf jaren Raadslidmaatschap en zijn tomeloze inzet voor het Giga G festival.