05-06-2017 CDA-fractie houdt spreekuur in Pesse

Hoe is het leven in Pesse? Wat gaat er goed in het dorp? En wat gaat er minder? Kortom: wat speelt er in Pesse? Dat wil de fractie van het CDA graag horen tijdens haar fractiespreekuur van 8 juni. De fractie is die avond te gast in het dorp. Inwoners die iets willen bespreken met de fractie zijn van harte welkom.

‘Deze raadsperiode hebben we onder andere al fractiespreekuren gehouden in Nieuwlande, Nieuw Moscou en De Wielewaal,’ zegt gemeenteraadslid Klaas Kroezen. Hij vindt het belangrijk om dit te doen: ‘zo maken we het makkelijker voor inwoners om met ons in gesprek te gaan over wat er in de dorpen en wijken speelt. Opmerkingen, tips, vragen en klachten; we willen alles graag horen.’

Het fractiespreekuur van het CDA is op donderdag 8 juni van 19.00 uur tot 20.00 uur in dorpshuis De Wenning. Wilt u het CDA ook uitnodigen in uw dorp of wijk? Op www.cdahoogeveen.nl kunt u contactgegevens vinden.

05-06-2017

Klaas Kroezen