09 oktober 2017

CDA team wil werk voortzetten

Sandra Wolvekamp-Bloemert wederom lijsttrekker bij komende gemeenteraadsverkiezingen

Het CDA in Meppel gaat bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 voor continuïteit, ervaring en ook vernieuwing. Het enthousiaste huidige team in de raad wil haar werk voortzetten. De afgelopen raadsperiode is de raadsleden en duo raadsleden uitstekend bevallen en heeft veel energie gegeven door te gaan.

Huidig wethouder Henk ten Hulscher zal ook op de lijst komen als kandidaat wethouder. Tijdens de algemene ledenvergadering zijn de lijsttrekker en top vijf op lijst voor de aanstaande verkiezingen unaniem gekozen. Het is een groep met een twintiger, dertiger, veertiger, vijftiger en zestiger. Alle generaties zijn vertegenwoordigd. Daarnaast brengt het CDA-team diverse expertises samen en voelt ze zich door de diverse achtergronden en activiteiten betrokken en midden in de samenleving.