Welkom op de site van het CDA-Duurzaamheidsberaad. Via de tabs hierboven kunt u de informatie op de diverse pagina's bekijken. Gaandeweg zullen we meer informatie toevoegen. Informatie die recent is toegevoegd vindt u straks bijvoorbeeld onder het kopje "Actueel". De site is in bewerking. Wij zijn de site hernieuwd aan het opschonen.

U kunt deze site eenvoudig vinden via www.cdaduurzaamheidsberaad.nl .

Noteert u alvast de datum van 20 mei 2017, de " Dag van de duurzame CDA-ers" in uw agenda. Alsdan is er, evenals in de beide vorige jaren, een grote bijeenkomst in Utrecht voor allen die belangstellend, betrokken en /of actief zijn op het gebied van duurzaamheid  binnen het CDA. De uitnodiging en het dag programma volgen tzt.

Wilt u het duurzaamheidsberaad steunen? Uw steun is voor ons van grote betekenis. U vindt verdere informatie over steun mogelijkheden onder het kopje Organisatie.

Voor verdere vergaderdata en de bijbehorende stukken kunt u in het menu doorklikken op het kopje actueel. Klikt u daarna op agenda.  De  eerst volgende  actieledenvergadering is op zaterdag 26 november 2016 in Utrecht (locatie UCK). Wij willen daar o.a. graag een vijftal mogelijke samendementen op het verkiezingsprogramma 2017 met u bespreken. U kunt de stukken opvragen via info@cdaduurzaamheidsberaad.nl

Met vriendelijke groet, Het bestuur van het CDA-Duurzaamheidsberaad