Duurzame Nieuwsbrief

Beste volger van het CDA duurzaamheidsberaad,

Wij heten je graag welkom als lezer van onze duurzame nieuwsbrief. Met enige regelmaat gaat het CDA Duurzaamheidsberaad jou informeren over actualiteiten op het gebied van duurzaamheid. In 2018 zijn er in voorjaar en najaar duurzame nieuwsbrieven verschenen.

Laat je uitdagen. Wie graag de handen uit de mouwen steekt en met ons mee wil doen is welkom, je leest er meer over in deze nieuwsbrief. Wij zien verder graag stukjes en commentaren van jullie als lezers tegemoet.

Je kunt de nieuwsbrief opvragen via ons e-mailadres  info@cdaduurzaamheidsberaad.nl. Je kunt de nieuwsbrief vinden onder het kopje " deelnemers" en vervolgens "verslagen". Reageren kan ook via ons email adres. We zien je  verdere opmerkingen , reacties en suggesties graag tegemoet. Wilt je met ons  binnen het Duurzaamheidsberaad de handen uit de mouwen steken, laat het mij weten en alvast van harte welkom.

Leen van den Oever

Voorzitter CDA Duurzaamheidsnetwerk