Beste actieleden en overige belangstellende leden

Met bijzonder genoegen, in samenwerking met de vakgroep Landbouw en Natuur en de CDA afdeling Westland nodigen wij je uit voor de bijeenkomst met excursie van  16 december 2017 welke  in Naaldwijk zal worden gehouden.Het is plezierig om voor de jaarwisseling van 2017- 2018 hier een frisse neus te halen, elkaar te ontmoeten en bijeen te kunnen komen als de  glastuinbouw in deze streek van de gemeente Westland  in vol bedrijf is. Gelukkig is het kabinet met CDA inmiddels geformeerd met een milieuprogramma dat mag worden gezien, maar waaraan moet worden gewerkt.  Wij geven na de bijeenkomst graag berichten af vanuit de sector Glastuinbouw binnen het aandachtsveld Landbouw en Natuur.

Locatie :  start op Lange Broekweg 68, 2671DW Naaldwijk en vervolgens Groeneweg 75a, 2691MK ‘s Gravensande . Datum en tijdstip:  16 december van 13.00 tot 16.15 uur.

Je kunt globaal vanaf 12.30 uur terecht. De locatie is redelijk bereikbaar per openbaar vervoer via  Delft ( trein – bus Connexxion, lijn 32 en 1,1, km wandelen) . Wij kunnen je desgewenst ophalen bij het busstation. Je kunt de route zelf nagaan via internet op : 9292.ov . Kom je per auto dan is parkeren op de beide locaties prima mogelijk.

Geagendeerd is in overleg met de vakgroep landbouw en natuur het onderwerp: Duurzame glastuinbouw en duurzame energieopwekking via aardwarmte. De agenda treft je als bijlage bij deze mail aan.

Wij heten je met jouw familieleden en of relaties / vrienden zeer van harte welkom en rekenen op een goede opkomst.

Met hartelijke groet, het bestuur van het CDA Duurzaamheidsberaad,                                             Klaasjan de Jong, voorzitter