Programma Europaconferentie

18u30 - 19u00                                   Inloop met koffie/thee en een snack

19u00 - 19u05                                    Opening door Esther de Lange Delegatieleider van het CDA in het Europees Parlement

19u05 - 19u30                                    Keynote speech door Vicevoorzitter Margaritis Schinas  Europese Commissie voor ‘Promoting Our European Way of Life’

20u00 - 20u15                                   Overhandiging position paper migratie door CDA-Wethouder in Den Haag Hilbert Bredemeijer namens de CDA-bestuurdersvereniging aan

Bart van den Brink, CDA Tweede Kamerlid

20u15- 21u00                                     Paneldiscussie met drie panelleden: Jeroen Lenaers - CDA-Europarlementariër, Rhodia Maas - Directeur-generaal IND,  CDA-wethouder in Den                                                               Haag Hilbert Bredemeijer en lid CDA-bestuurdersvereniging

21u00 - 21u15                                    Interactieve Vragenronde

21u15                                                   Afsluiting door CDA-partijvoorzitter Hans Huibers

21u15- 22u15                                     Afsluitende borrel