01 februari 2017

Verkiezingen 2017

Op 15 maart vinden de Tweede Kamerverkiezingen plaats. Het CDA in Flevoland gaat in de campagnetijd de straat op om ons verhaal te vertellen. Wat willen we met Nederland, met onze samenleving, met onze kinderen, onze ouderen? Op deze pagina vindt u een overzicht van de belangrijkste activiteiten tot aan 15 maart. Uiteraard wordt deze pagina regelmatig ververst!

Alles weten over het CDA en de verkiezingen? Kijk dan op de pagina van het landelijke CDA.

* Kamerlid Jaco Geurts brengt op vrijdag 3 februari een werkbezoek aan Swifterbant en Urk. Speerpunten zijn de Flevolandse agrosector en de visserij. Het volledige programma vindt u hier.

* Kamerlid Hanke Bruins Slot komt op maandag 13 februari naar Emmeloord voor een CDA-bijeenkomst over onder meer de zorg. Meer informatie volgt.

* Op vrijdag 10 februari is Sybrand Buma in Zwolle voor een grote CDA-manifestatie met als thema 'Zorg voor elkaar', een van de vijf belangrijke verkiezingsthema's van het CDA. De manifestatie vindt plaats in het Deltion College. Alle informatie vindt u op deze pagina, inclusief de mogelijkheid om u op te geven.