31 augustus 2018

Verkiezingen PS en Waterschap 2019: Vul de enquête in!

Het is nog vakantietijd, maar de fracties van het CDA in Provinciale Staten en het Waterschap zijn al druk bezig met de verkiezingen van maart 2019, bijvoorbeeld met het (gezamenlijke) verkiezingsprogramma. Daarvoor hebben we uw hulp nodig, want we horen graag van u welke thema's u belangrijk vindt voor dat programma.

Het gaat dan om thema's die te maken hebben met het Flevoland van nu, maar ook (en vooral) dat van de toekomst. In welke provincie willen we straks wonen? Hoe zien we de toekomst van onze provincie, onze cultuur, bedrijvigheid, toerisme, natuur en hoe we met elkaar leven?

Om daar achter te komen, hebben we een korte enquête opgesteld met daarin twintig thema's. Uit die twintig kunt u minimaal vijf aanvinken waarvan u vindt dat het CDA zich de komende jaren er voor moet inzetten, zowel in Provinciale Staten als in het Waterschap. Het invullen duurt slechts enkele minuten. U mag uw e-mailadres achterlaten, maar dat hoeft niet.

U vindt de enquête hier.

Hartelijk dank!

PS: Het maakt voor het invullen van deze enquête natuurlijk niet uit of u CDA-stemmer bent of niet...