9. Thea Douve

Wie is Thea Douve?
Ik ben Thea Douve. Ik woon nu alweer 28 jaar in Almere Stedenwijk Zuid en ben in 2006 lid geworden van het CDA. Vervolgens al snel toegetreden tot het CDA Almere bestuur en actief betrokken bij de diverse campagnes. Als algemeen bestuurslid binnen het CDA bestuur heb ik vooral een ondersteunende taak.

Waarom heb je je kandidaat gesteld voor de gemeenteraad Almere?
De kandidaatstelling voor de gemeenteraad Almere is een overweging om een ieder in Almere de keuze te geven niet alleen op het CDA te stemmen maar ook een persoonlijke voorkeur duidelijk te maken.

Waarom voor CDA Almere?
Ik heb gekozen voor het CDA Almere omdat zij zich volop inzetten voor het wel en wee van Almere. Het is ons streven om 100% te gaan voor ons verkiezingsprogramma. Het is te hopen dat wij daar 80% van kunnen waarmaken.

Wat zou je Almeerse stemmers mee willen geven die CDA Almere nog niet kennen?
Almeerse stemmers die ons nog niet kennen zou ik graag mee willen geven om het gewoon eens te proberen, ons te steunen met hun stem en vooral met ons mee te willen doen. Aan te geven wat wij voor hen kunnen betekenen. Zonder de Almeerse stemmers voor het CDA Almere kunnen wij niet. U maakt het verschil.

Wat hoop jij over vier jaar te hebben bereikt in de gemeenteraad Almere?
Wonen en werken in Almere met al zijn facetten (infrastructuur, zorg en veiligheid, studie mogelijkheden en cultureel leven voor jong en oud) zijn  twee speerpunten waar ik mij hard voor wil maken in Almere.