12 juni 2017

CDA Dronten kiest Jan Klopman unaniem als lijsttrekker

Tijdens de algemene ledenvergadering van het CDA Dronten op 12 juni jl. is Jan Klopman door de leden, unaniem, tot lijsttrekker verkozen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Het CDA is er van overtuigd dat met Jan Klopman het CDA-gedachtengoed gecontinueerd wordt in politiek Dronten. Door de ervaring en betrokkenheid van Jan Klopman zal het CDA ook in de toekomst politieke en bestuurlijke verantwoordelijkheid kunnen nemen.

Op 21 maart 2018 zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA in Dronten is druk bezig met de voorbereidingen en heeft op maandagavond 12 juni de 1e definitieve stap gezet richting de verkiezingen. De leden van het CDA hebben, unaniem, Jan Klopman verkozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. “

het CDA heeft een grote historie in de gemeente Dronten en heeft altijd politieke en bestuurlijke verantwoordelijkheid willen en durven nemen. Met de ervaring en de betrokkenheid van Jan kunnen wij ook in de toekomst deze verantwoordelijkheden nemen” aldus voorzitter Hans Bosvelt. “

Jan Klopman is momenteel fractievoorzitter van het CDA in Dronten en al vele jaren politiek actief. Naast de politiek heeft Jan Klopman zich veelvuldig ingezet voor het verenigingsleven en diverse stichtingen. “Ik voel me vereerd en trots dat het CDA mij het vertrouwen heeft gegeven” zijn de woorden van Jan Klopman die hij vervolgd met: “Het CDA is een partij midden in de samenleving die de rol van de inwoners op waarde weet te schatten. Voor die partij wil ik mij voor de volle 100% inzet.”