29 september 2017

Samen actief in wijk en buurt

Wethouder Nico Verlaan gaf maandagavond 25 september het startsein voor Samen Actief samen met bewoners van de Hoedemakersgilde. Bewoners en gemeente hebben samengewerkt aan het realiseren van hangende bloembakken.

Inwoners met een goed idee voor hun wijk of buurt kunnen vanaf nu terecht bij Samen Actief. Daarbij kunt u denken aan het inrichten en onderhouden van het groen in de wijk, het organiseren van sportactiviteiten, buurtpreventie of de hangende bloembakken die de inwoners aan de Hoedemakersgilde in samenwerking met de gemeente hebben gerealiseerd.

Het project Samen Actief is uit het CDA-programma gegrepen! Het CDA zet zich al jaren in om de inwoners meer ruimte te geven om daarmee de participatie van inwoners maar ook van bedrijven en organisaties te bevorderen.

Wij juichen dit initiatief dan ook van harte toe en roepen alle inwoners van de gemeente Dronten op zich met zijn of haar initiatief te melden bij Samen Actief.

Want samen maken we onze buurt, wijk of dorp gezellig en leefbaar!

Bron foto: gemeente Dronten