04 oktober 2017

Verrassende ideeën bij politiek café “Beter voor Lelystad”

CDA Lelystad kijkt terug op een enerverend politiek café in de Cantine. In de Cantine werden 50 jaar geleden al de ideeën gesmeed die beter zijn voor Lelystad, en zo ook afgelopen donderdag 28 september.

De trots voor Lelystad kwam naar voren bij het idee ‘Beleef Lelystad!’ waarbij je als treinreiziger bij aankomst op station Lelystad direct enkele belevenissen uit Lelystad meemaakt middels informatieborden of bewegwijzering, zoals bijvoorbeeld over het natuurpark. Verder werd de optie voor een buitenzwembad in de Bataviahaven genoemd. Een praktische oplossing waarbij gebruik gemaakt wordt van de mogelijkheden die Lelystad al heeft. Een start-up spot in het centrum had de insteek een centrale werkplek voor beginnende ondernemers te bieden.

CDA Lelystad is de bezoekers van het café dankbaar voor deze en andere ideeën. Het CDA neemt deze mee bij het opstellen van haar programma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.