21 juni 2013

Willy Schutte stopt na deze periode

Wethouder Willy Schutte heeft op de ledenvergadering van het CDA, donderdag 20 juni in Tollebeek, bekendgemaakt na deze raadsperiode zich terug te trekken uit de lokale politiek. Hij is dan twee termijnen wethouder geweest namens het CDA, en reeds bij zijn aantreden heeft hij te kennen gegeven dat hij na die periode wil stoppen.

De leden hebben de andere CDA-wethouder, Hennie Bogaards, aangewezen als beoogd opvolger van Willy Schutte. Zij zal het nieuwe gezicht zijn van het CDA, te beginnen bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2014, waarvoor zij beoogd lijsttrekker is. De partij heeft er alle vertrouwen in dat zij zich net zo hard zal inzetten voor de bewoners van Noordoostpolder als wethouder Willy Schutte gedaan heeft (en nog tot de komende verkiezingen hoopt te doen). Haar huidige optreden als CDA-wethouder geeft de leden genoeg reden tot dit vertrouwen.

Voor verdere informatie: Aart Reussing, voorzitter, tel. 06 25073860, aart.reussing@zonnebloemschool.nl