Kiezers bedankt!

De verkiezingen voor Provinciale Staten van 20 maart 2019 zijn inmiddels weer achter de rug. Het CDA verloor daarbij helaas twee zetels en ging van vijf naar drie. Meteen daarna gingen de coalitie-onderhandelingen van start, die inmiddels in de formatiefase zijn aanbeland

Op deze pagina's kunt u het nieuws rond de campagne nog eens nalezen. Deze worden echter niet meer ververst; voor het actuele nieuws rond het CDA kunt u terecht in ons nieuwsoverzicht.

Verkiezingsprogramma
In december 2018 werd het gezamenlijke verkiezingsprogramma voor PS en Waterschap vastgesteld en gepresenteerd. U kunt dit hier op onze site downloaden als PDF-bestand. Ook de kandidatenlijsten vindt u op deze pagina's.

Wilt u alle standpunten van het CDA - voor de verkiezingen én daarna -  overzichtelijk in één alfabetische lijst zien? Ga dan naar deze pagina.

Het actuele nieuws kunt u uiteraard ook volgen via onze social media accounts op Twitter, Facebook en Instagram.

Foto: Kandidaat Wim Klink (nr. 5) met CDA'ers aan het canvassen in Zeewolde

Kandidatenlijst en programma gepresenteerd

Wie waren de mensen die in maart het verschil gingen maken voor het CDA en voor Flevoland? Dat werd in december 2018 bepaald tijdens de Algemene Ledenvergadering van CDA Flevoland. Jan Nico Appelman werd lijsttrekker voor Provinciale Staten en Maarten Hofstra voor het Waterschap. Alle kandidaten vindt u hier.