Op naar 20 maart!

Op woensdag 20 maart is het weer zover: dan mogen we weer naar de stembus voor de verkiezingen van Provinciale Staten en het Waterschap Zuiderzeeland. Uiteraard doet het CDA aan beide verkiezingen mee.

In december is het gezamenlijke verkiezingsprogramma voor PS en Waterschap vastgesteld en gepresenteerd. U kunt dit hier op onze site downloaden als PDF-bestand. Ook de kandidatenlijsten vindt u op deze pagina's. Wilt u een papieren versie? Neem dan even contact met ons op.

We zijn op dit moment druk bezig de komende campagne vorm te geven. Heeft u ideeën daarover, dan horen we graag van u! Deze pagina's zullen de komende periode verder ingevuld worden. Het actuele campagnenieuws kunt u uiteraard ook volgen via onze social media accounts: Twitter, Facebook en Instagram.

Kandidatenlijst en programma gepresenteerd

Wie zijn de mensen die in maart het verschil gaan maken voor het CDA en voor Flevoland? Dat is bepaald tijdens de Algemene Ledenvergadering van CDA Flevoland op 17 december. Jan Nico Appelman (huidig gedeputeerde) is lijsttrekker voor Provinciale Staten en Maarten Hofstra voor het Waterschap.