Op naar 20 maart!

Op woensdag 20 maart is het weer zover: dan mogen we weer naar de stembus voor de verkiezingen van Provinciale Staten en het Waterschap Zuiderzeeland. Uiteraard doet het CDA aan beide verkiezingen mee.

In december is het gezamenlijke verkiezingsprogramma voor PS en Waterschap vastgesteld en gepresenteerd. U kunt dit hier op onze site downloaden als PDF-bestand. Ook de kandidatenlijsten vindt u op deze pagina's. Wilt u een papieren versie? Neem dan even contact met ons op.

Tot 20 maart komt u ons regelmatig tegen in de zes Flevolandse gemeenten met onze campagneteams. Een groene golf door de provincie!

Wilt u alle standpunten van het CDA overzichtelijk in één alfabetische lijst zien? Ga dan naar deze pagina.

Het actuele (campagne)nieuws kunt u uiteraard ook volgen via onze social media accounts op Twitter, Facebook en Instagram.

Foto: Kandidaat Wim Klink (nr. 5) met CDA'ers aan het canvassen in Zeewolde

Kandidatenlijst en programma gepresenteerd

Wie zijn de mensen die in maart het verschil gaan maken voor het CDA en voor Flevoland? Dat is bepaald tijdens de Algemene Ledenvergadering van CDA Flevoland op 17 december. Jan Nico Appelman (huidig gedeputeerde) is lijsttrekker voor Provinciale Staten en Maarten Hofstra voor het Waterschap. Alle kandidaten vindt u hier.