Water op peil

Op 18 maart 2015 deed het CDA mee aan de verkiezingen voor het Waterschap Zuiderzeeland. Het resultaat was twee zetels in het Algemeen Bestuur, die worden ingevuld door Lida Schelwald en Roelof Oost. Zij gaan de komende vier jaar werken aan een helder CDA-geluid in het Waterschapsbestuur!

Nieuwsgierig naar het verkiezingsprogramma? U kunt het HIER  downloaden.

Het unieke karakter van het beheergebied van Waterschap Zuiderzeeland maakt het een aantrekkelijk gebied om te wonen werken en recreëren. Tegelijkertijd ligt het grootste deel van de polder enkele meters onder zeeniveau. Op dit moment is Flevoland dankzij de inspanningen van het waterschap goed beschermd tegen het water en dat willen we als CDA zo houden. Ook op de langere termijn.

Vanuit onze kernwaarden zetten we in op veiligheid tegen overstromingen, voldoende water en ecologisch gezonde watersystemen. Het waterbeheer moet te allen tijden op peil zijn! We richten ons daarbij op het algemeen belang dat de samenleving heeft ten aanzien van waterbeheer door een goed functionerend waterschap.

Dit doen we voor en in samenspraak met alle belanghebbenden: burgers, ondernemers, boeren en natuurbeheerders.

Meer informatie? Ga dan naar onze eigen website of volg ons op Twitter en Facebook.