CDA Achtkarspelen heeft een bezoekt gebracht aan Het Wylde Pad in Twijzelerheide. Hier werd op enthousiaste wijze een rondleiding over het kleinschalige vakantiepark midden in de prachtige natuur, rondom een pingo’s gegeven.

Het Wylde Pad is een droom van interieur influencer Rachel van Sas, haar man Willem en vriend Martijn, bekend van het succesvolle platform Gierige Gasten. Willem gaf aan de bezoekers samen met Sita (medewerkster) een rondleiding en vertelde op boeiende wijze het verhaal van het ontstaan en het verder uitgroeien tot dit vakantiepark.

In maart 2021 zijn ze begonnen met het onder handen nemen van de accommodaties die er waren zodat met een aanbod van tien accommodaties het park open kon voor gasten. Momenteel werken ze nog aan fase 2 van de verbouwing en wordt het park uitgebreid met twaalf nieuwe accommodaties waardoor straks nog meer mensen kunnen genieten in dit vakantiepark en de mooie omgeving.

Wat in maart 2021 begon als idee voor één vakantiehuisje is inmiddels uitgegroeid tot een 'wyld' avontuur met mooie hippe huisjes, appartementen, yurts en boerderij kamers. Daarnaast wordt ook nog gewerkt aan het comfort van de gasten, zijn er hottubs en een sauna op het park aanwezig.

Willem en Sita gaven aan dat het krijgen van vergunningen vlot gaat bij de gemeente Achtkarspelen. Ze geven aan dat goed contact is met een team van medewerkers en zij één vast contactpersoon hebben. Het CDA vindt het fijn dit te horen; door goed samen te werken kan er vlotter gehandeld worden.