Het CDA Achtkarspelen heeft bij Zorgboerderij De Witrik, Taxi Waaksma, Theeschenkerij ’t Landschap, Rozenkwekerij Hartholt, Veenstra Reizen, De Kûpe, Texaco en Enitor een kleine attentie gebracht. Met dit kleine gebaar vierde het CDA het ondernemerschap en bedankte de ondernemers voor hun lef en doorzettingsvermogen. Ondernemers zijn van onschatbare waarde voor onze gemeente en verdienen het om in het zonnetje gezet te worden.

Op informele manier in gesprek met de ondernemers over wat hen momenteel bezig houdt. De corona heeft grote impact op de samenleving, maar zeker ook voor de bedrijven. De bedrijven zijn door de coronacrisis allemaal geraakt maar zijn toch positief gebleven en hebben gezocht naar mogelijkheden.

Fijn om als CDA Achtkarspelen de ondernemers een kleine waardering te mogen brengen en met de hen in gesprek te gaan.