Al meer dan 40 jaar is De Tilster Tennis Club (TTC) een begrip in Kootstertille. Met CDA8K op bezoek bij het tenniscomplex gelegen aan de Willem Frederikstraat, kregen wij vol trots de onlangs nieuw aangelegde tennisbanen, inclusief verlichting door bestuursleden Corrie Terpstra en Fokke Walstra gepresenteerd. Een fantastische upgrade, gebruikers kunnen op deze schitterende locatie qua tennis weer tientallen jaren vooruit. Geheel anders is het gesteld met de verouderde accommodatie.

Speerpunt thans is een lekkend dak door neerslag, ruimtes voor omkleden, douche en toilet zijn weinig gastvrij en onhygiënisch voor bestemd doel. Voor het bestuur alle reden er naarstig naar een structurele oplossing wordt gezocht. CDA8K met sport hoog in het vaandel, wenst de club een geslaagde actie en heel veel succes!