Inmiddels zijn we bezig met de laatste loodjes voor de verkiezingen. Hopelijk hebben jullie het CDA de afgelopen tijd via diverse kanalen voorbij zien komen! Via social media kanalen hebben we wekelijks filmpjes van de dorpen en de kandidaten laten zien. Deze zijn ook via de website van CDA Achtkarspelen te bewonderen, dus wanneer deze nog niet zijn bewonderd vergeet vooral niet om te kijken! Daarnaast kleurt de derde pagina van de Feanster de afgelopen weken ook mooi groen en zijn we zichtbaar met een advertentie van Jouke op de voorpagina.

Toen de coronamaatregelen versoepeld zijn, zijn we direct weer op werkbezoek gegaan en dit zullen we de komende tijd natuurlijk ook blijven doen. Twee zaterdagen zijn we met onze promo-tour de straat op gegaan naar de centra van Harkema, Drogeham, Kootstertille, Surhuisterveen en Buitenpost om met de mensen op straat in gesprek te gaan.

Daarnaast staat komende zaterdag ‘NL Doet’ op het programma om langs alle projecten in de gemeente te gaan en de vrijwilligers met wat lekkers te belonen! Kortom, via diverse kanalen hebben we van ons laten horen en zien. Voor de laatste loodjes hopen we ook op jullie steun, dus promoot onze materialen waar het kan en dan gaan we voor een mooie uitslag!

Campagneleider Doethyna Vriesema