Douwe de Vries, onze kandidaat uit Noardeast-Fryslân, ontvouwde eerder al zijn plannen voor een fiscaal handboek. In een nieuw interview gaat hij in op bedrijfsopvolging. Volgens Douwe kan dat veel eerlijker, en hij doet concrete voorstellen.

‘Dit raakt het CDA in de kern’, stelt fiscalist Douwe de Vries. ‘We bouwen een toekomst voor onze kinderen. Die moeten er dan mee aan de slag kunnen zonder eerst af te moeten rekenen. En een simpel rekensommetje leert dat dit mogelijk is. Een eerlijke regeling is beter dan de door de overheid voorgestelde versobering van de BOR. Daardoor zakt Nederland helemaal naar onderen in het lijstje van aantrekkelijk ondernemersklimaat in Europa. Als ik een zetel krijg in de Tweede Kamer ga ik me hard maken voor een eerlijke BOR-regeling geheel in overeenstemming met ons verkiezingsprogramma.’

Lees het hele interview op de website van de CDA Businessclub.