15 maart 2022

Dankzij familie Dijkstra wint K.V. W.I.K.’34 de hoofdprijs van €200,-

DAMWALD – Zaterdagmiddag 12 maart jl. vond de prijsuitreiking plaats van de raamposteractie van CDA Dantumadiel. Het CDA in Dantumadiel had bedacht dat mensen door een raamposter van de partij achter het raam te hangen een prijs konden winnen voor een lokale sport- of cultuurvereniging.

Mevrouw Dijkstra uit Damwâld nam de hoofdprijs van €200,- in ontvangst van listlûker Sietze Wijbenga; die zij op haar beurt direct weer ter beschikking stelt aan korfbalvereniging Willen Is Kunnen uit Damwâld. De blije penningmeester Simon Fokkema nam de prijs met dankbaarheid in ontvangst. Het geld is inmiddels bijgeschreven op de rekening van de sportclub.

Een mooie opsteker voor de club en een prachtig voorbeeld van ‘Skouder oan Skouder mei de Mienskip’, ook met ons Dantumdielse verenigingsleven. Namens Team CDA Dantumadiel van harte gefeliciteerd!