14 maart 2017

Woensdag 15 maart: stem CDA!

Op woensdag 15 maart zijn er verkiezingen. Dan mag er gestemd worden voor een nieuwe Tweede Kamer.

De afgelopen weken zijn de landelijke lijsttrekkers heel vaak voorbij gekomen in debatten, radio- en tv-spots, in kranten en op social media. Soms met loze beloften of boze uitspraken, maar gelukkig konden we van CDA lijsttrekker Sybrand Buma een realistische verhaal horen. Over een land dat we door willen geven. Lees hier mee over het CDA verhaal

Als CDA Dantumadiel ondersteunen we nadrukkelijk onze beide Friese CDA kandidaten Harry van der Molen (nummer 8) uit Leeuwarden en Esther Hanemaaijer (nummer 31) uit Dokkum. Voor onze regio en onze belangen is het goed dat er (weer) Friese CDA’ers zich in Den Haag kunnen inzetten. Met de campagne “Kies een Fries” hebben Harry en Esther zich de afgelopen tijd volop laten zien en horen!

In onze eigen huis-aan-huis ‘Dantumadiel Krante’ stond een interview met beide kandidaten. Op maandag 13 maart waren Harry en Esther in De Westereen op campagne op straat te vinden. En op zaterdag 11 maart waren we ’s middags bij het winkelcentrum in Damwâld samen met Esther Hanemaaijer. Eerder hadden we al samen met CDA Tytsjerksteradiel een themamiddag over Eenzaamheid georganiseerd met het bekende Tweede Kamerlid Mona Keijzer.

Het belangrijkste is om 15 maart te gaan stemmen. Vergeet daarbij niet een id-bewijs en de stempas mee te nemen!