11 juni 2021

Brainstormsessie partijprogramma CDA Harlingen

Harlingen • Het CDA van de gemeente Harlingen nodigt inwoners (jong en oud) uit om op 19 juni mee te denken en te praten over de inhoud van het CDA verkiezingsprogramma 2022 – 2026.

Dit is een initiatief om zoveel mogelijk Harlingers, Midlumers en Wijnaldumers te betrekken bij de toekomst van onze gemeente. Tijdens een brainstormsessie praten wij met elkaar over de inhoud van het verkiezingsprogramma volgens een aantal thema’s.

Niemand die beter weet wat er in onze dorpen en stad goed gaat, beter kan of anders moet dan de inwoners zelf. Als CDA vragen we daarom om met ons mee te denken over de toekomst van onze gemeente. Iedereen is welkom: of je nu CDA-lid bent of niet, of je nu CDA-stemmer bent of niet. Zo willen we een verkiezingsprogramma maken vóór en dóór de inwoners van de gemeente Harlingen.

Wie deelneemt krijgt de kans om over twee thema's naar keuze mee te denken. In twee gespreksrondes met maximaal 10 deelnemers kunnen zij vervolgens gezamenlijk een concreet voorstel doen voor het verkiezingsprogramma. Aan het einde van de bijeenkomst stemmen de aanwezigen over al deze voorstellen. De programmacommissie neemt de suggesties mee bij het schrijven van het programma.

De brainstormsessie vindt plaats op zaterdag 19 juni in MFC Het Vierkant, Johan van Oldenbarneveltstraat 2. Inloop vanaf 9.45 uur, aanvang 10.00 uur – 12.00 uur. Aanmelden kan via [email protected] of bij onze voorzitter Ronald Bootsma 06-10920223.