30 maart 2022

Aan de slag!

Vandaag, woensdag 30 maart 2022, zijn Abel Reitsma, Fokelien van der Meulen, Jannie Atsma en Tiny Hoedemaker beëdigd als raadslid. Bij de afgelopen verkiezingen van 16 maart jongstleden heeft het CDA een ruime 4 zetels behaald.  “Het was een spannende avond in Neushoorn”  zo vertelt lijsttrekker Abel Reitsma, “met elkaar kijken naar een scherm en wachten op burgemeester Buma die de voorlopige uitslag bekendmaakte. Na een intensieve campagne waarin we ons zo veel mogelijk in de stad en de dorpen hebben laten zien. Helaas verliezen we een zetel maar we zijn dankbaar dat we met 4 zetels toch 700 nieuwe stemmers aan ons wisten te binden”. Samen leven, samendoen was de verkiezingsleus en Abel, Fokelien, Jannie en Tiny zeggen eenduidig: en nu aan de slag!

Dinsdagavond werd er in de raadzaal afscheid genomen van de raadsleden Sytse van der Meulen, Aaltsje Meinders en Ans van der Berg en fractie-assistent Sjoerd Wijnsma. Dank voor al jullie tijd, werk en inzet!