05 september 2017

Zomerse activiteiten en campagne

Gedaan met de rust!
Afgelopen donderdagavond was onze eerste fractievergadering na het reces. Leuk natuurlijk om elkaar weer te zien en even bij te praten maar al snel moest er worden geschakeld naar het heden en de toekomst.

We hebben gekeken naar de onderwerpen die nog gaan komen de volgende maanden maar we blikken ook vooruit naar 22 november, de verkiezingen staan namelijk voor de deur en dat is altijd een spannende tijd.

De lijst is compleet, de leden zijn er klaar voor en dus kan er campagne worden gevoerd. Vrijdag hebben we de aftrap en zaterdag zullen we op de braderie in Stiens staan. We hebben de komende periode verschillende activiteiten, volg ons dus op social media om niks te missen!

Friso Douwstra, onze lijsttrekker, zal de komende tijd veel te zien zijn bij debatten want ook dat hoort er bij. Hij was eigenlijk al begonnen met werk want hij ondernam afgelopen zomer een heuse 'Zomertour'. Een tocht die hem bracht langs allerlei instanties, stichtingen, bedrijven, ondernemers en particulieren. Informatie ophalen uit de samenleving blijft toch een belangrijk onderdeel van de lokale politiek.

Naast Friso was ook fractievoorzitter Dirk Sierd de Vries te zien, en wel op TV. Omroep Leo wilde graag een interview met hem en dat resulteerde in een prachtig gesprek, mocht je dit hebben gemist dan kun je hier bekijken. Zeker de moeite waard!