19 februari 2022

CDA opent CDA-huis in Kollum

Kollum - Het was al een traditie in Dokkum, maar dit jaar strijkt het CDA Noardeast-Fryslân ergens anders neer in de gemeente. Want vanaf zaterdag heeft Kollum een eigen CDA-huis.

Het CDA-huis werd zaterdagmiddag feestelijk geopend door lijsttrekker Geertje Schoorstra. Het CDA-huis, dat is gevestigd aan de Voorstreek in Kollum tegenover de Blokker is iedere zaterdag open tot aan de verkiezingen op 16 maart.

Bezoekers aan Kollum kunnen in het CDA-huis tijdens het winkelen even op adem komen, een gratis kopje koffie of thee drinken, met wat lekkers erbij natuurlijk, en met elkaar en het CDA in gesprek gaan over de toekomst van onze gemeente. Geertje Schoorstra: “Dit CDA-huis is de komende weken een plek voor een luisterend naar elkaar. Horen wat er leeft in Kollum of in de buurt waar je woont. Maar we vertellen ook graag over onze plannen voor de komende 4 jaren.

We hopen in het CDA-huis veel mensen te mogen begroeten en te ontmoeten. De koffie staat klaar ! Je bent van harte welkom.