13 oktober 2018

CDA opent Koffieshop in Dokkum

Dokkum - Ja, u leest het goed. Het CDA Noardeast-Fryslân heeft een eigen Koffieshop in het centrum van Dokkum geopend. Nee, geen echte Coffeeshop. Want daar is het CDA mordicus tegen. Wij serveren alleen koffie en thee.

De CDA ‘KOFFIE-shop’ werd zaterdagmiddag feestelijk geopend door wethouder Esther Hanemaaijer en lijsttrekker Lieuwe Sytsma van het CDA Noardeast-Fryslân. Het CDA-huis, dat is gevestigd aan de Boterstraat in Dokkum, is iedere woensdag- en zaterdagmiddag tussen 14 en 17 uur open tot aan de verkiezingen op 21 november.

As het buiten straks kouder wordt, kunnen bezoekers aan de binnenstad in het CDA-huis tijdens het winkelen even op adem komen, een gratis kopje koffie drinken en met elkaar en het CDA in gesprek gaan over de toekomst van onze nieuwe gemeente. Die telt straks, naast onze prachtige stad Dokkum, 52 dorpen en die mogen niet ondersneeuwen. Elk dorp is uniek. En dat koesteren we.

CDA-wethouder Esther Hanemaaijer, de eerste vrouw op de CDA-lijst, zal één keer per week op een vast tijdstip spreekuur houden in het CDA-huis.

We hopen in de CDA-KOFFIE-shop veel mensen te mogen begroeten en te ontmoeten. De koffie staat klaar !