...zakelijk & ambitieus!

Wibo Feenstra is geboren op 28 juli 1986 en woont in Kollumerzwaag, Noardeast-Fryslân. Hij is al vele jaren verbonden aan het CDA. Als klein jongetje was hij al op de vrije woensdagmiddag aan het flyeren en folders van het CDA aan het rondbrengen met een doosje achterop zijn fiets.

Het volgen van diverse studies heeft hem gebracht in de functie die hij op dit moment uitvoert. Hij is werkzaam als Manager Kwaliteit, Veiligheid, Milieu en Arbo bij Jorritsma Bouw in Bolsward, Groningen en Almere. In dit kader bezoekt hij veel projecten in aanbouw om de eerdergenoemde aspecten te toetsen aan de vereiste wet-, en regelgeving. Voor het kunnen uitoefenen van deze functie heeft hij de volgende studies gevolgd: MBO Bouwkunde, HBO Bouwkunde, HBO Technische Bedrijfskunde, HBO Bouwkundig Versterken en de opleiding Middelbaar Veiligheidskundige. In de toekomst heeft hij ambities om zich verder te verdiepen in de Veiligheid, om het veiligheidsbewustzijn op de bouwplaats te verhogen met als achterliggend doel ongevallen te voorkomen.

Als jongste lid van het CDA Bestuur houdt Wibo zich bezig met alle vormen van externe communicatie en is dan ook tevens voorzitter van het Campagneteam in onze gemeente.