27 januari 2019

Een hele goede morgen!

Het CDA wil dat Nederland een hele goede toekomst tegemoet gaat. Een land om door te geven aan onze kinderen en kleinkinderen, met zorg voor elkaar en een eerlijke economie. Een land, waarin we met respect met elkaar omgaan. Dit laat zich vangen in één en dezelfde zin: 'Een hele goede morgen'. Dat wensen we elkaar toe. Elke dag weer.

Het CDA is de partij van en voor de samenleving. En daarmee gaat politiek voor ons over veel meer dan alleen het beleid van de overheid. Er zijn dingen die van grote waarde zijn, maar waar we geen overheidsbudget voor nodig hebben. Er zijn dingen die we van iedereen verwachten, maar die niet in de wet staan beschreven. Dan hebben we het over zorg voor elkaar, over familie en gezin, over respectvol met elkaar omgaan, online en op straat. Elkaar gedag zeggen. Om iets minder op je mobiel te kijken en in plaats daarvan iemand aan te kijken. Dat is gratis en onbetaalbaar tegelijk. Een hele goede morgen! Wie wil er zijn dag nu niet op deze manier beginnen?

En daarom beginnen wij ermee. Met heel veel CDA'ers tegelijk. Op heel veel manieren. Grote kans dat we u een hele goede morgen wensen op 28 januari 2019. Persoonlijk, door iemand met een groene CDA-jas aan. Via de radio of televisie, door Sybrand Buma. In de krant of op borden langs de snelweg en in het weiland. Of op een andere verrassende manier... En inderdaad, ook op de mobiele telefoon. Als u de groet ontvangt, hopen wij dat u 'm doorgeeft. Aan uw buurman in trein, bus of straat. Aan de postbezorger of zorgverlener, aan een familielid of collega. Zodat morgen voor iedereen een hele goede morgen is.