26 februari 2022

Moddergooien naar Martin de Vries

CDA neemt stelling tegen het moddergooien. Kom op 5 maart naar Wijnjewoude.

Steeds vaker zien we, dat mensen worden uitgescholden, beledigd, gepest enz.
Hoe willen we met elkaar om gaan? Wat zijn onze manieren? Eén van de actiepunten van het CDA is om voor de komende raadsperiode daar invulling aan te geven. Als startpunt van deze campagne mag ieder, die dat wil zich nog één keer gaan uitleven door letterlijk met modder te gooien. Op wie mag gegooid worden? Sowieso op Martin de Vries, kandidaat raadslid, maar als anderen zich beschikbaar willen stellen, dan kan dat natuurlijk.

Wie zich letterlijk nog een keer wil uitleven, is op 5 maart vanaf 14.30 u. welkom bij de muziekkoepel in Wijnjewoude. Bij de muziekkoepel kun je ook in gesprek met potentieel raadslid Martin de Vries tussen 14.30-16.30 uur. Heb jij aandachtspunten of wil jij hem iets meegeven voor de aankomende jaren dan ben je van harte welkom. Voor €1,00 draai je aan het rad van fortuin en vervolgens mag je gooien. De opbrengst gaat naar de voedselbank.

Ook kun je meedoen aan een puzzelwedstrijd en een mooi lokaal prijzenpakket winnen. Lever je antwoord in op 5 maart bij de muziekkoepel, Merkebuorren in Wijnjewoude. Behalve een onvergetelijke activiteit, ga jij misschien naar huis met het prachtige prijzenpakket.