Kandidatenlijst 2022

Bareld van der Meer stond bij de vorige verkiezingen voor het eerst op de lijst en is in de afgelopen jaren actief geweest in de steunfractie. In de zomer van 2021 is hij na het vertrek van Irene Spoelstra toegetreden tot de Opsterlandse gemeenteraad. In Langezwaag en omgeving is Bareld al sinds jaar en dag een actieve vrijwilliger. Als bestuur zijn we blij met Bareld als onze nieuwe lijsttrekker voor de komende verkiezingen. De afgelopen jaren heeft hij in de steunfractie en nu als raadslid een wezenlijke bijdrage geleverd op onderwerpen als zorg en onderwijs. Daarbij is Bareld een man die weet wat er speelt in de dorpen en is hij in staat om geluiden uit de mienskip om te zetten in politieke daden. Een echte CDA’er dus!

De top 5 wordt verder gevuld met Pieter van der Schaaf uit Siegerswoude, Martin de Vries uit Wijnjewoude, Froukje van Bruggen uit Wijnjewoude en Kees-Jan Dijk uit Siegerswoude. De volledige lijst ziet u hieronder, een mooie mix van ervaring, expertises en nieuwe krachten. Ook met een goede geografische verdeling is rekening gehouden.