Welkom bij het CDAV Fryslân

Het CDAV staat voor het stimuleren van participatie van vrouwen in de politiek. Als CDAV vinden wij dat de politiek en het openbaar bestuur een afspiegeling van de samenleving moet zijn. Benieuwd naar onze activiteiten? Neem dan een kijkje bij onze nieuwsberichten of in de agenda!

Wij zien het CDAV als lerende organisatie: eigentijds en aansprekend! Ons doel is de politiek een afspiegeling te laten zijn van de samenleving, participatie en integratie van vrouwen in de partij bevorderen. Onze missie is het CDAV op de kaart zetten als service-desk; dit onder andere door netwerken en het opleiden en coachen van vrouwen. Daarnaast  willen we standpunten innemen ten opzichte van bepaalde thema's en deze terugkoppelen naar politici. Capabele vrouwen willen we door laten stromen naar politieke functies in het CDA.

Hoe word ik lid?

Ieder die lid is van het CDA kan zich kosteloos aanmelden als lid van het CDAV. Is uw belangstelling gewekt? Wilt u ook kennismaken met het CDAV in uw provincie? Bezoek dan eens een of meerdere van onze activiteiten. Ieder is welkom. Wilt u meer weten, wij informeren u graag.