25 november 2021

Vanuit het bestuur

Het bestuur heeft in haar vergadering van dinsdag 16 november alle lopende zaken behandeld zoals de in- en uitgaande berichten, het plaatsen van stukken op de website en onze contacten met onze CDA-politici.

Daarnaast hebben we de voortgang en de aanpak van de campagne besproken. We willen op tijd starten en met een goede campagne duidelijk laten zien waar onze CDA-afdeling en haar kandidaten voor staan.

Eerder hebben we in het bestuur onze Algemene Ledenvergadering van 28 september geëvalueerd. Daar hebben we ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart volgend jaar besproken èn vastgesteld en is ook de kandidatenlijst vastgesteld. U leest er over in ons ledenblad dat binnenkort weer verschijnt.

Carin Boersma heeft ons laten weten dat zij, om voor haar persoonlijke redenen, terugtreedt uit het afdelingsbestuur. Dat vinden wij jammer maar wij respecteren Carin haar besluit. Op onze eerstvolgende ALV, waarschijnlijk februari 2022, willen we Carin bedanken voor het vele goede werk dat zij voor onze vereniging heeft gedaan.

De eerstvolgende vergadering van ons bestuur is op dinsdag 21 december. En in de tussentijd hebben wij contact als de situatie daar om vraagt.

Namens het bestuur CDA Súdwest-Fryslân en met vriendelijke groet,

Hans Hettinga