We leggen onze kandidaten het vuur aan de schenen tijdens onze videoserie 'VragenVuur' door hen te laten kiezen tussen 2 verwante standpunten. Vervolgens legt elke kandidaat concreet uit wat dat standpunt voor hem of haar betekent. Zo leer je niet alleen onze standpunten kennen maar óók de kandidaten die zich er hard voor maken!

Dit keer nemen we een aantal belangrijke zaken en standpunten door met onze nummer #6 Uilkje Attema-de Groot. In deze video geeft zij haar mening over de woningcrisis, de maatschappelijke discussie omtrent de boeren en neemt ze je mee in wat voor haar het mooiste is aan Friesland. Scroll omlaag en bekijk de volledige video om meer te weten te komen over de standpunten waar Uilkje zich hard voor maakt namens het CDA Súdwest-Fryslân en de inwoners van deze prachtige Gemeente!