16 maart 2018

CDA Weststellingwerf in verbinding

Als CDA raadslid heb je de mogelijkheid om aandacht te vragen in Brussel, Den Haag en in het Provinciehuis voor lokale problematiek. Voorbeelden hiervan zijn thema’s als de lagere lasten, kleine scholen, de effecten van de accijnzen, problematiek rond coffeeshops, de aanleg van wegen en duurzaamheid.
Samen staan we sterk met al die afdelingen en onze landelijke vertegenwoordigers.
Zo kan het CDA op de lange termijn meer voor mensen betekenen. Lokale partijen komen en gaan, wij zijn er voor nu en in de toekomst.

Om dit ook te laten zien en te horen wat er bij u leeft zijn we aanstaande zaterdag 17 maart 2018 in het centrum van Wolvega met de volgende CDA vertegenwoordigers:

- Vanuit Brussel:            Esther de Lange, Europarlementariër (Zie foto)

- Vanuit Den Haag:        Harry van der Molen, Tweede Kamer

- Vanuit Leeuwarden:   Sander de Rouwe, gedeputeerde van Fryslân

CDA Weststellingwerf wil op deze wijze laten zien dat zij vanuit de lokale politiek haar invloed kan aanwenden op de diverse CDA platforms.
Naast het feit dat wij altijd aanspreekbaar zijn voor onze inwoners, zijn we zaterdag tussen 11.00 en 12.30 uur in het centrum van Wolvega. In de middag zijn we als CDA Weststellingwerf in Woonzorgcentrum LindeStede in Wolvega.

We gaan graag met u in gesprek. Niet alleen zaterdag, maar voor nu en in de toekomst.

Reageren? Mail [email protected]