01 oktober 2017

Bestuur CDA Aalten-Dinxperlo draagt lijsttrekker voor

Met gepaste trots draagt het algemeen bestuur van CDA Aalten-Dinxperlo Raimond Smit voor als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. Tijdens de algemene ledenvergadering op 23 oktober stemmen de leden over deze voordracht.

Bestuursvoorzitter Rik van Lochem is in z’n nopjes met de officiële kandidatuur van Raimond Smit. “Met Raimond hebben we al een poos iemand in ons midden (Smit is fractievolger vanaf 2014) die midden in de maatschappij staat en zich op diverse gebieden al heeft weten te onderscheiden.”

Smit is wijkagent bij de politie en voormalig scheidsrechter in het betaalde voetbal. Veel Aaltenaren zullen hem tevens kennen als voorzitter van voetbalvereniging AD’69. “Een lijsttrekker moet een verbinder zijn en de taal kunnen spreken van onze kiezers. Onze kiezers komen uit ‘alle lagen’ van de bevolking en Raimond gaat makkelijk met mensen in gesprek. Ongeacht achtergrond, leeftijd of afkomst”, zo vervolgd van Lochem.

Het partijbestuur ziet de voordracht in de algemene ledenvergadering met vertrouwen tegemoet en ziet uit naar de komende campagneperiode. Met Raimond Smit als boegbeeld.