19 december 2013

CDA leden stellen kieslijst vast

Tijdens de ledenvergadering van maandag 16 december heeft het CDA Aalten-Dinxperlo de kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen gekozen. Op deze lijst met 30 kandidaten staan herkenbare mensen uit alle kernen en buurtschappen van de Gemeente Aalten. Er is duidelijk gekozen voor vernieuwing gecombineerd met ervaring.

Verschillende achtergronden

De lijst is een mix van jong en oud. De verschillende vakgebieden die nodig zijn om een gemeente goed te besturen zijn bij de kandidaten van het CDA aanwezig. De meesten hebben al behoorlijk wat bestuurlijke ervaring en staan midden in de maatschappij. De lijst wordt aangevoerd door de al eerder gekozen lijsttrekker Erik Luiten. ‘Ik word enthousiast wanneer ik deze lijst zie. Het lijkt me een fantastisch elftal om mee samen te werken’ aldus Erik Luiten na afloop van de vergadering.

De top van de lijst ziet er als volgt uit:

1.      Erik Luiten

2.      Jeroen van Geenen

3.      Zelma van Alstede

4.      Bert Mateman

5.      Jos Wessels

6.      Freek Diersen

7.      Gerrit Assink

8.      Patrick Frenken

9.      Arjan Tolkamp

10.    Raimond Smit

11.    Annefleur Bosch