04 november 2013

Verkiezingsprogramma 2014 vastgesteld

De CDA-leden van onze afdeling Aalten-Dinxperlo hebben maandagavond 4 november het verkiezingsprogramma voor de jaren 2014-2018 vastgesteld. Dit verkiezingsprogramma was 6 weken geleden als concept aangeboden aan de ieder lid van de afdeling om eventuele wijzigingen of aanvulling op te geven door middel van het zogenaamde amendement en daar werd gebruik van gemaakt.

Deze amendementen werden voorzien van een bestuursadvies en dit geheel werd in de vergadering besproken. Sommige amendementen werden aangenomen , enkele ook niet  De discussies hierover kenmerkten zich door goede ingebrachte argumenten in een goede sfeer, dat was prettig om dat zo te mogen ervaren.

Ook de titel van het verkiezingsprogramma werd vastgesteld, namelijk : “Samen staan we sterker “ met als subtitel : “denken – durven – doen” .

Daarna werd ook onze lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen officieel voorgesteld en dat is onze huidige fractie–voorzitter Erik Luiten  Dit lijsttrekkerschap werd bekrachtigd middels applaus van de leden, een ieder was het hier van harte mee eens.

De goede sfeer tijdens de vergadering was ook na afloop merkbaar tijdens het informeel samenzijn. Iedereen bleef nog lang napraten en onderling met elkaar van gedachten wisselen.

Het was inderdaad nog lang gezellig in het Dorpshuis . . .