07 april 2017

Invulling stationsgebouw en de Veluwe op de kaart

In de politieke markt hebben we de nieuwe bestemming van het stationsgebouw en de ontwikkeling van de Veluwe voor het toerisme besproken.Na ruim 15 jaar krijgt het stationsgebouw eindelijk een nieuwe bestemming. Het CDA is indertijd een van de initiatiefnemers geweest om het oude stationsgebouw te behouden.Nu wordt het weer een prachtige verblijfsruimte voor reizigers om iets te drinken en te eten maar ook om toeristische informatie te verkrijgen.Een visitekaartje van Apeldoorn. Plurijn gaat voor de personele bezetting zorgen en de exploitatie is voor vijf jaar veilig gesteld.

Ook de toeristische invulling van de Veluwe stond op de agenda!
Het CDA heeft nogmaals aandacht gevraagd voor de veiligheid op de recreatieparken.
Huisjes met excellente kwaliteit en goede voorzieningen moeten bijdragen aan de Veluwe als toeristische trekpleister!
Ook heeft het CDA aandacht gevraagd voor de verbinding met aantrekkelijk voorzieningen in Apeldoorn.
Denk hierbij aan arrangementen: het Loo, Julianatoren, Berg en Bos, Apenheul, activiteiten in Omnisport

Hans Wegman