08 oktober 2018

Apeldoorner Gerhard Bos lijsttrekker CDA Gelderland

Op een goed bezochte ledenvergadering van het CDA Gelderland is Gerhard Bos door de leden gekozen tot lijsttrekker van het CDA Gelderland. Gerhard werd eerder al unaniem voorgedragen door de vertrouwenscommissie en het bestuur van het CDA Gelderland.

Een woord van dank aan de vele Apeldoornse CDA-leden die afgelopen zaterdag naar Beesd zijn afgereisd om Gerhard te steunen. Deze steun is heel waardevol gebleken! Het Apeldoornse CDA-bestuur is er trots op dat een Apeldoorns CDA-lid tot lijsttrekker is gekozen. Het bestuur feliciteert Gerhard Bos dan ook van harte met zijn verkiezing.

Gerhard Bos is sinds 2015 statenlid in Gelderland met de portefeuille cultuur en de gebiedsopgaves. Gerhard is al jaren actief binnen het CDA. Voor hij actief werd in provinciale staten was hij 12 jaar raadslid en fractievoorzitter in Apeldoorn.

De verkiezingen voor Provinciale Staten en de waterschappen zijn op woensdag 20 maart 2019.