23 september 2022

CDA Apeldoorn op werkbezoek bij Remeha

Bijna aan het einde van de werkdag bezocht de CDA Apeldoorn fractie een belangrijk Apeldoorns bedrijf. Al bijna 90 jaar maakt Remeha oplossingen voor warmte en warm water. Voor woonhuizen en bedrijven. En meer dan succesvol is Remeha aan de weg aan het timmeren in de markt voor hybride warmteoplossingen (warmtepompen).

Het CDA Apeldoorn bezocht de productielocatie in Apeldoorn en kreeg uitleg van directeur Arthur van Schayk en Business Developer Rick Bruins. Na deze rondleiding volgde een zeer interessant gesprek waarin een verscheidenheid aan onderwerpen is behandeld. Natuurlijk staan we stil bij de ontwikkeling van de prijs van energie en hoe de toekomst er daarbij uit ziet. Daarnaast hebben we het over oplossingen in Nederland, maar ook voor Apeldoorn.

In werkgelegenheid, educatie voor personeel, maar ook voorlichting voor inwoners. De ambitie van het bedrijf is groot. Leider zijn in de energietransitie. Dat overstijgt Apeldoorn, maar onze fractie is er zeker van dat we meer voor elkaar kunnen gaan betekenen. Onder andere door contact te leggen met andere partners in Apeldoorn die werken aan duurzaamheid. Als lid van het strategisch netwerk Apeldoorn levert Remeha ook al een bijdrage.