28 oktober 2019

Najaars ALV 29 oktober - thema vliegveld Teuge

De najaars-ALV komt er weer aan! U bent uiteraard van harte uitgenodigd. We hebben als thema gekozen voor Vliegveld Teuge.

Wanneer?     Dinsdag 29 oktober a.s.
Waar?          Sprengeloo, Sprengenweg 81 te Apeldoorn (ingang Prinses Beatrixlaan)
Tijd?            19.00u - 21.30u (inloop: 18.30u)

Het eerste deel van de avond staat in het teken van Teuge. Meiltje de Groot, directeur van International Airport Teuge, komt spreken over de toekomst van het vliegveld. De andere spreker is Adri van Geffen, directeur van Mission Aviation Fellowship (MAF Nederland). MAF Nederland is gevestigd op vliegveld Teuge. Adri van Geffen komt ons vertellen over wat MAF wereldwijd betekent voor mensen in nood in afgelegen gebieden. Het belooft een inspirerende avond te worden!

Het tweede deel van de avond staat in het teken van partijzaken. De penningmeester zal de begroting voor 2020 presenteren en enkele punten uit de jaarrekening 2019 nader toelichten. Daarna gaan we uitgebreid in gesprek met fractievoorzitter Jan Dirk van der Borg en wethouder Nathan Stukker. De fractievoorzitter en wethouder blikken met ons terug op de ambities van het verkiezingsprogramma GR2018 en bespreken de stand van zaken in de huidige politieke werkelijkheid.

De agenda van de ALV is als volgt:

Deel I

18.30u. Inloop
19.00u. Opening door de voorzitter (Jacqueline van Leeuwen)
19.05u. Thema International Airport Teuge (Presentaties door o.a. Meiltje de Groot, directrice Teuge Airport)
20.00u. Pauze

Deel II
20.20u. Financiën – Begroting 2020 en extra uitleg jaarrekening 2019 (Sjoerd Zijlstra)
20.35u. Ambities 2018-2022 en de politieke realiteit – In gesprek met de fractievoorzitter en wethouder
21.30u. Afsluiting