15 februari 2018

VERKIEZINGSPROGRAMMA EN CAMPAGNE WEBSITE

Vandaag presenteert het CDA Arnhem haar verkiezingsprogramma en haar speciaal ontworpen campagne website. Samengesteld en ontwikkeld met inwoners, maatschappelijke organisaties en bedrijven.

Het CDA Arnhem presenteert met trots haar verkiezingsprogramma: Thuis in Arnhem.
Vorige jaar heeft het CDA verschillende bijeenkomsten gehouden met instanties, bedrijven en inwoners om bepaalde thema's te bespreken. Een enquête naar 100 andere belangrijke partners van de stad heeft extra inzichten opgeleverd. Het verkiezingsprogramma is terug te vinden op de nieuwe campagne site: www.cdaarnhem.nl , speciaal ontwikkeld door Dhr. Saelmans.
Foto's van onder meer Dhr. Plaschek tonen de top 6 van de kandidatenlijst en verschillende groepsfoto's.

Verdere vragen en toelichtingen kunt u richten aan Jan Hutten, voorzitter van de programmacommissie, via 06-11792572 of door te mailen naar [email protected]

KLIK HIER VOOR DE NIEUWE SITE