23 november 2019

Afscheid van wethouder Jolanda Pierik

In de raadsvergadering van donderdag 21 november werd afscheid genomen van onze CDA-wethouder Jolanda Pierik-van der Snel. Burgemeester Van Hedel sprak haar met lovende woorden toe over haar inzet voor alle inwoners van de gemeente Brummen. Met name voor de inwoners die vaak noodgedwongen gebruik moeten maken van de voorzieningen van de gemeente binnen het sociaal domein. In haar verdere loopbaan gaat Jolanda zich inzetten om gemeentelijke voorzieningen op dit gebied verder te ontwikkelen en nieuwe ideeën uit te werken. Het liefst op regionaal of landelijk niveau.

Ook fractievoorzitter van het CDA Brummen Eerbeek, Erwin te Bokkel, heeft Jolanda met een mooi boeket bloemen bedankt voor haar werk en inzet in de afgelopen periode. Zij heeft na het overlijden van wethouder Koos Paauw plaats genomen in het college en heeft dat met volle overgave gedaan. Ook heeft  heeft Jolanda de fractie altijd met raad en daad ter zijde gestaan. De fractie neemt op een ander moment nog persoonlijk afscheid van haar.