22 januari 2020

2020: CDA-fractie in Brummen én Eerbeek

CDA-fractie in Brummen én Eerbeek

Hebt u een vraag aan de (steun)fractie van het CDA? Of een goed idee? Of wilt u iets kwijt over een onderwerp dat u belangrijk vindt? U bent van harte welkom om dit met ons te bespreken in een van onze fractievergaderingen. De koffie of thee staat klaar!

U kunt ons bellen of mailen:
Erwin te Bokkel, fractievoorzitter, e.tebokkel@brummen.nl, tel 06 53 70 38 16,
Arjan van der Leest, fractielid, a.vanderleest@brummen.nl, tel 06 4814 76 60
Dity Zuidwijk-van Lenthe, fractielid/-secr., d.zuidwijk@brummen.nl, tel 06 20 54 43 00

Steunfractie
Ook ons steunfractielid en doorgewinterde oud-raadslid, Gerry Ypma-Liefers, staat u graag te woord in de vergadering. Steunfractielid en oud-raadslid Gerrit te Bokkel heeft in december 2019 zijn politieke loopbaan achter zich gelaten. Hij heeft ons vanaf 2018 als steunfractielid met raad en daad terzijde gestaan. Gerrit, bedankt voor je humor en jarenlange inzet bij het CDA in Brummen/Eerbeek!

Wij zijn op zoek naar nieuwe steunfractieleden!
Wilt u meer weten van de Brummense politiek, hebt u goede ideeën en voelt u zich thuis bij het CDA? Neem dan contact met een van ons op. Wij maken graag een afspraak met u of met jou!

Wanneer en hoe laat vergaderen we?
Op dinsdagavond en starten om 19.30 uur

De data in 2020 zijn:
7 en 21 januari
4 en 18 februari
3 en 17 maart
7 en 21 april
12 en 26 mei
9, 16 en 23 juni
1, 15 en 29 september
6, 13 en 27 oktober
3 en 17 november
1 en 15 december

Waar?
De eerste vergadering van de maand zijn we altijd in het Servicepunt aan het Stuijvenburchplein in Eerbeek te vinden. De overige data in het gemeentehuis in Brummen.

Graag horen we even vooraf wanneer u/je wilt komen!
Bel of mail één van de fractieleden.