15 mei 2017

Raadslid worden voor het CDA in Culemborg?

Ooit overwogen om Raadslid te worden voor de Gemeente Culemborg? Dan is dit uw kans. De kandidaatstellingscommissie van het CDA Culemborg zoekt CDA-leden en niet-CDA-leden die zich op willen geven als kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Zowel leden als niet-leden van het CDA worden hiervoor van harte uitgenodigd.

Wilt u raadslid worden voor het CDA in Culemborg of wilt u de CDA-fractie ondersteunen? Woont u in Culemborg en heeft u ideeën voor een mooier en beter Culemborg ? Geef u dan op als kandidaat. Ook kunt u ons namen doorgeven van mensen van wie u denkt dat zij het CDA op een goede en aantrekkelijke manier kunnen vertegenwoordigen. Dit mogen ook mensen zijn die nog geen lid zijn van het CDA.

De uiterste datum voor aanmelding/kandidaatstelling is 13 juni. Vervolgens gaat de kandidaatstellingscommissie aan de slag en zullen gesprekken met kandidaten worden gevoerd. Later dit jaar wordt een advieslijst voorgelegd aan het bestuur en zal de Algemene Leden Vergadering zich over de kandidatenlijst buigen.

Voor meer informatie en opgave kunnen geïnteresseerden zich wenden tot het bestuur en-of de kandidaatstellingscommissie.

Anita Sørensen (voorzitter Kandidaatstellingscommissie)

Jaap Schaaf (secretaris bestuur per mail schaafjfa@outlook. com)