10 november 2016

CDA nodigt uit tot gesprek

CDA nodigt uit tot gesprek; Om het contact met haar leden en inwoners te verbeteren laat het CDA Culemborg zich graag uitnodigen bij inwoners, initiatieven, organisaties, bedrijven en platforms die zich  inzetten voor een Zorgzaam, Duurzaam en Ondernemend Culemborg. Dit om halverwege de raadsperiode 2014-2018 de balans op te maken en te horen wat er bij deze organisaties speelt. Door echt in gesprek te zijn en te blijven hoopt het CDA Culemborg meer te kunnen gaan doen met de beschikbare energie in de stad. “Wie wil werken aan een duurzame stad, moet beginnen met het serieus nemen van zijn inwoners” laat fractievoorzitter Nicolien de Geus weten.

Het CDA Culemborg heeft de wens uitgesproken om 100 mensen mee te laten schrijven aan het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Drie thema’s zullen daarbij in de komende periode onze extra aandacht hebben: Ondernemend (1), Zorgzaam (2) en Duurzaam (3). Welke persoon of organisatie moeten wij volgens u op de thema’s absoluut raadplegen?  Kent u mensen waarvan u denkt dat deze interessant zijn om als CDA Culemborg mee in contact te komen? Geef ons hun naam door of beter nog, u bent ook welkom op onze nieuwjaarsborrel (vrijdag 13 januari) in het nieuwe jaar.

Organisaties die van deze mogelijkheid gebruik willen maken kunnen zich melden bij fractievoorzitter Nicolien de Geus of bij de voorzitter van de lokale afdeling Marco van Zandwijk.

Voor meer informatie en contactgegevens:
Twitter @CDA_Culemborg
marcovanzandwijk@hotmail.com | 06-47916249