17 juni 2017

CDA start actie tegen overbodige regels

'Dat is toch niet te geloven, dat is echt erg!' Lokale CDA afdelingen en de CDA Tweede Kamerleden zijn gestart met de actie 'Dat is toch niet te geloven'. Daarmee willen wij de wirwar aan regelgeving en overbodige bureaucratie aanpakken.

Met deze gezamenlijke actie kunnen wij de overbodige bureaucratie in Nederland in kaart brengen. Het CDA vindt dat politieagenten, onderwijzers, ondernemers, zorgverleners, vrijwilligers en burgers meer ruimte en vertrouwen moeten krijgen.

Vanaf vandaag kunt u via ‘Dat is toch niet te geloven’ delen welke vorm van regeldruk of bureaucratie u op uw werk of in uw gemeente ‘niet te geloven’ vindt. Dat mag een politieagent zijn die niet voor alles en nog een formulier wil invullen, maar ook inwoners die klaar zijn met de bureaucratie in hun gemeente.

Ervaart u onnodige regeldruk of bureaucratie op uw werk of in uw gemeente? Laat het ons hier weten.