‘Een hele goede morgen’, zo heet onze nieuwe campagne. Het CDA wil dat Nederland een mooie toekomst tegemoet gaat. Een land om door te geven aan onze kinderen en kleinkinderen, met zorg voor elkaar en een eerlijke economie. Én een land waarin we met respect met elkaar omgaan.

Dit laat zich vangen in één en dezelfde zin: ‘Een hele goede morgen’. Dat wensen we elkaar toe. Elke dag weer. Het CDA wil daarin het goede voorbeeld geven. Uit onderzoek blijkt nml. steeds weer dat mensen zich zorgen maken over de manier waarop we met elkaar omgaan. Zien we nog wel om naar elkaar en, voelen we ons nog wel gerespecteerd op straat? Het CDA Culemborg deelt deze zorgen en ondersteunt dan ook de nieuw landelijke CDA campagne waarin aandacht wordt gevraagd elkaar meer aan te spreken op straat. "Vriendelijkheid kost niets en levert juist veel op" aldus kandidaat voorzitter voor het landelijke CDA Rutger Ploum.

Wat kan jij doen. Lees het hier.

Ook het CDA Culemborg deed onlangs mee aan het onderzoek 'hoe respectvol is onze gemeente?'
Lees hier de resultaten uit dat onderzoek terug.